iroda-koltoztetesIrodaköltöztetés, irodaházak költöztetése, irodabútor szállítás. Házon belüli költöztetés is! Cégünk 1996-óta foglalkozik irodák, cégek valamint komplett irodaházak költöztetésével. Az irodaköltöztetésnél általában a legnehezebb a tervezés, az összehangolás, főleg, ha folyamatosan működő cégről van szó. Jól és pontosan kell az elvégzendő feladatokat megtervezni illetve végrehajtani a költöztetés során, előfordulhat, hogy nem várt események történnek, amelyek hátráltathatják a költöztetési feladatok időben történő elvégzését, akár egy teherlift leállása is ilyen esemény lehet. Azonban mi részletesen megtervezzük a feladatokat, a költöztetés során figyelünk az apróságokra is, az évek alatt gyűjtött tapasztalataink alapján nyújtunk kiváló minőségű munkát. A költöztetések során számos visszajelzés érkezett, hogy partnereink maximálisan elégedettek az általunk nyújtott szolgáltatások minőségével. Törekszünk az elvégzendő költöztetés nagyon pontos felmérésére, odafigyelünk a fontos részletekre is.  Igény esetén segítünk a munka előkészítésében, megszervezésében, a bonyolításban is.  Általában akinél egyszer dolgoztunk, utána automatikusan bennünket hívnak vissza. Évek óta állandó partnereinket,  referenciáinkat megtalálhatja a Referenciák menüpontnál. Céljaink közösek, a  lebonyolítása minél hatékonyabban, zökkenőmentesen, partnereink megelégedésére.

Ha Ön főnök

A költöztetés lebonyolítása nem a főnök dolga, hiszen a cég vezetése sok időt és energiát von el. A költöztetés irányítása illetve lebonyolítása sokkal inkább tervezési, logisztikai, szervezési kérdés, ahol a tapasztalat időt, pénzt takaríthat meg a cégnek. Arról nem is beszélve, hogy azért a főnök idegei sincsenek kötélből. Tehát Ön maradjon főnök, tartsa meg a beosztottakkal való jó kapcsolatát, a gondot a tervezést adja át nekünk, a háttérből figyelje ahogy az események pontosan úgy alakulnak, ahogy szerette volna. Tegyen próbára bennünket, nem okozunk csalódást.

Ha Ön beosztott

ceges-koltoztetesMint alkalmazott a cégben egy csónakban ül a főnökkel, miközben jó esetben egy irányban eveznek. Ha néha ez az irány megfordul, és elkezdenek egymással ellentétesen evezni, akkor a csónak megáll, mindenki kétségbe esik, kialakul a konfliktus. Ez senkinek sem jó, hiszen mindenki szeretne azzal foglalkozni, amihez ért, ugyanakkor a költöztetések idején (megfelelő tapasztalat, gyakorlat híján) mindenki rendkívül stresszes, ezt tudjuk. Itt jön a képbe költöztető cégünk, mi segítünk a csónakot mindig irányban tartani, gyakorlott, jó munkával könnyíteni a cég helyváltoztatását. Vegyék igénybe évtizedes céges költöztetési tapasztalatainkat, gyakorlatunkat, végtelen türelmünket a felmerülő problémák hatékony megoldásában.

Kollégáink ingyenesen elkészítik a munka felmérését, valamint a költségvetést, keressen bennünket, kérjen árajánlatot!